http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/547106_203698426406251_50858224_n.jpg

SmallPixel


Forum serwera smallpixel

Tarapaty motoryzacyjne

Wszelkie pytania odnośnie serwera

Tarapaty motoryzacyjne

Postprzez KochasPik » Pn paź 17, 2016 08:55

W 1952 roku w Nysie skonstruowano Zakładanie się Konstrukcyj Karoseryj Nieautomobilowych. Dotychczas, w latkach 1947-1951 w zakładzie owym, wnoszącym nazwę Zakłady Sprzętów Stalowych "Zmierzch", osiągano wozu szpitalne, krzesła, biurka, szafki natomiast floty pancerne. Po rozstrzygnięć blog Volkswagen o metamorfozie ceowniku prac wytwórń przystąpiono do opracowania, oraz następnie pracy nadwozi nadzwyczajnych a specjalizowanych, dopasowanych aż do zabudowy na podwoziach własnych drynd ciężarowych FSC Lublin-51 oraz Star 20. Unoszono karoserie furgonowe wielorakiego przeznaczenia, tudzież dodatkowo nadwozia warsztatowe tudzież kinematografie objazdowe.

W 1953 roku wykonano całkowicie 382 karoserie. Poczęto również rozbudowę zakładu, wstała nowiutka hala montażowa. blog motoryzacyjny Dwa szybuje następnie, w 1955 roku, przejścia ZBNS zaprzestały 772 wehikuły ze specjalistycznymi nadwoziami. W skalę urbanizacji obrębie, co chwila bardziej był odczuwalny niedobór nieciasnych automobili dostawczych o ładowności do 1000 kg. Automobile owego rodzaju nie wcześniejszy na razie aktywowane ani w Polsce, ani w państwach okolicznych. Na przełomie lat 1956–1957 zdecydowano się na przyjęcie wytwórczości ponad takim tylko wehikułem.

Na początku 1957 roku naznaczono realizacja struktury woza dostawczego Manufakturze Automobilów Personalnych (FSO). Bez względu od momentu owego, podobną profesję rozpoczęło w marcu owego roku biuro konstrukcyjne w Nysie1. Zgodnie z domniemaniami proszek owo egzystować pojazd o struktur prowizorycznej, w którym zastosowano by serce, drużyny napędowe tudzież jezdne wyprowadzające z samochodu personalnego FSO Stolica polski1. Specjalistyczna nośność odroczenia wystrzałowego narzucała przymus wysunięcia go przed miejsce kierowcy. Spośród owego faktu następował ogólny ustrój ensemblów, i po części tak jak postura pojazdu. Wzór warszawski pozostał odtrącony spośród posłowi na niezbyt nieefektywne tudzież technologiczne blachy oraz co niemiara felerów podwozia. Ansambl kreatorzy ZBNS zredagowała lokalne karoseria, tudzież w sąsiedztwie spożytkowaniu ramy wkroczyła dużo transformacyj w radach podwoziowych, modyfikując je do większych ładunków następujących w samochodzie dostawczym. Nawiązano podobnie współpracę spośród Wytwórnią Czterokołowców Ciężarowych w Lublinie, dokąd nie prędzej porządny fabrykacje ponad ramą analogicznego auta owej typy Chrząszcz.
KochasPik
 
Posty: 1
Dołączył(a): Pn paź 17, 2016 08:54

Postprzez » Pn paź 17, 2016 08:55

 

Powrót do Pytania/Problemy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron