http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/547106_203698426406251_50858224_n.jpg

SmallPixel


Forum serwera smallpixel

Chwilowki11

Wszelkie propozycje

Postprzez » Pt paź 11, 2013 16:51

 

Pozycjonowanie is a performance prospects

Postprzez shonsoday » Śr paź 16, 2013 17:35

shonsoday
 
Posty: 20
Dołączył(a): N paź 13, 2013 21:53
Lokalizacja: Sweden

Porzekadla egk bilionowy pieca

Postprzez souccandapask » N paź 20, 2013 02:09

souccandapask
 
Posty: 20
Dołączył(a): N paź 20, 2013 02:07
Lokalizacja: Russia

movies 24 polska

Postprzez Easeganteef » Cz paź 31, 2013 13:05

Sądy w Hiszpanii i Chorwacji potwierdziły roszczenia zadłużonych we frankach. W Barcelonie przyznano, że kredyt gotowkowy mogą być traktowane jako narzędzia spekulacyjne. Za to w Zagrzebiu wytknięto bankom, że działały w złej wierze i nie informowały o ryzyku powiązanym ze zmianami kursu walut.

Nagłośnione w ostatnim czasie wyroki sądów Hiszpanii i Chorwacji, to nie pierwszy przypadek walki z kredyt gotowkowy we franku szwajcarskim. Już wcześniej świadome wprowadzanie klientów w błąd zarzucał bankom premier Węgier - Victor Orban, który jawnie twierdzi, że banki udzielające kredytów walutowych we frankach dopuściły się oszustwa. Co jednak stwierdziły sądy w Zagrzebiu i w Barcelonie?

Spekulacyjny charakter

Sąd pierwszej instancji w Barcelonie zdecydował się na unieważnienie umowy kredyt gotowkowy zawartej we frankach szwajcarskich. O ile wyrok potwierdzi decyzja sądu drugiej instancji, to skarżący bank kredytobiorca zwolniony zostanie z konieczności spłaty odsetek i różnic kursowych. Dojdzie tym samym do rozwiązania umowy kredytowej, a zadłużony będzie musiał spłacić wyłącznie wartość kapitału kredytu, czyli dokładnie tyle ile pożyczył od banku. Cała sprawa jest o tyle zaskakująca, ponieważ sąd potwierdzając roszczenia kredytobiorcy zadłużonego w walucie stwierdził, że udzielone mu zobowiązanie (pakiet inwestycyjno-kredytowy) posiada spekulacyjny charakter, jest produktem wysoko złożonym oraz przede wszystkim niedostosowanym do profilu ryzyka klienta.

Zaniechanie obowiązku informacyjnego podczas kredyt gotowkowy

Innego typu przypadek rozpatrywał za to sąd gospodarczy w stolicy Chorwacji - Zagrzebiu. Potwierdził przy tym zasadność pozwu zbiorowego, który wytoczony został bankom przez organizację prokonsumencką Potromak oraz Udruga Franak, czyli stowarzyszenie osób zadłużonych we franku szwajcarskim, kredyt gotowkowy.

Skarżący wytknęli bankom, że te udzielając kredyt gotowkowy nie informowały swoich klientów o zagrożeniu powiązanym ze zmianami kursu waluty, czyli tzw. ryzyku walutowym. Chorwacki sąd potwierdził, że udzielające kredyt gotowkowy banki nie działały w dobrej wierze, dlatego zostały zobligowane do przewalutowania kredytów z franków na chorwackie kuny. Nastąpić ma to przy tym nie po obecnym kursie wymiany, a po korzystniejszym kursie obowiązującym w dniu sygnowania umów kredyt gotowkowy.

Tylko czekać, aż z podobnymi roszczeniami względem kredyt gotowkowy udzielonych we frankach szwajcarskich, czyli z pozwami zbiorowymi przeciwko bankom, zgłoszą się polskie organizacje prokonsumenckie.
Easeganteef
 
Posty: 38
Dołączył(a): Cz paź 31, 2013 11:22
Lokalizacja: France

movies 24 polska

Postprzez Easeganteef » Cz paź 31, 2013 13:06

Sądy w Hiszpanii i Chorwacji potwierdziły roszczenia zadłużonych we frankach. W Barcelonie przyznano, że kredyt gotowkowy mogą być traktowane jako narzędzia spekulacyjne. Za to w Zagrzebiu wytknięto bankom, że działały w złej wierze i nie informowały o ryzyku powiązanym ze zmianami kursu walut.

Nagłośnione w ostatnim czasie wyroki sądów Hiszpanii i Chorwacji, to nie pierwszy przypadek walki z kredyt gotowkowy we franku szwajcarskim. Już wcześniej świadome wprowadzanie klientów w błąd zarzucał bankom premier Węgier - Victor Orban, który jawnie twierdzi, że banki udzielające kredytów walutowych we frankach dopuściły się oszustwa. Co jednak stwierdziły sądy w Zagrzebiu i w Barcelonie?

Spekulacyjny charakter

Sąd pierwszej instancji w Barcelonie zdecydował się na unieważnienie umowy kredyt gotowkowy zawartej we frankach szwajcarskich. O ile wyrok potwierdzi decyzja sądu drugiej instancji, to skarżący bank kredytobiorca zwolniony zostanie z konieczności spłaty odsetek i różnic kursowych. Dojdzie tym samym do rozwiązania umowy kredytowej, a zadłużony będzie musiał spłacić wyłącznie wartość kapitału kredytu, czyli dokładnie tyle ile pożyczył od banku. Cała sprawa jest o tyle zaskakująca, ponieważ sąd potwierdzając roszczenia kredytobiorcy zadłużonego w walucie stwierdził, że udzielone mu zobowiązanie (pakiet inwestycyjno-kredytowy) posiada spekulacyjny charakter, jest produktem wysoko złożonym oraz przede wszystkim niedostosowanym do profilu ryzyka klienta.

Zaniechanie obowiązku informacyjnego podczas kredyt gotowkowy

Innego typu przypadek rozpatrywał za to sąd gospodarczy w stolicy Chorwacji - Zagrzebiu. Potwierdził przy tym zasadność pozwu zbiorowego, który wytoczony został bankom przez organizację prokonsumencką Potromak oraz Udruga Franak, czyli stowarzyszenie osób zadłużonych we franku szwajcarskim, kredyt gotowkowy.

Skarżący wytknęli bankom, że te udzielając kredyt gotowkowy nie informowały swoich klientów o zagrożeniu powiązanym ze zmianami kursu waluty, czyli tzw. ryzyku walutowym. Chorwacki sąd potwierdził, że udzielające kredyt gotowkowy banki nie działały w dobrej wierze, dlatego zostały zobligowane do przewalutowania kredytów z franków na chorwackie kuny. Nastąpić ma to przy tym nie po obecnym kursie wymiany, a po korzystniejszym kursie obowiązującym w dniu sygnowania umów kredyt gotowkowy.

Tylko czekać, aż z podobnymi roszczeniami względem kredyt gotowkowy udzielonych we frankach szwajcarskich, czyli z pozwami zbiorowymi przeciwko bankom, zgłoszą się polskie organizacje prokonsumenckie.
Easeganteef
 
Posty: 38
Dołączył(a): Cz paź 31, 2013 11:22
Lokalizacja: France

profesor orłowski mowi

Postprzez edireeGet » Pt lis 15, 2013 21:13

Najprostsze nieoczywiste. Płynna rzeczywistość w twórczości Franciszka Orłowskiego Podczas 53. Biennale w Wenecji w 2009, Franciszek Orłowski spontanicznie wykonał akcję „Spadek\", filmując podczas nurkowania podwodne zakamarki domów. Tytuł biennale, „Making Worlds\", zainspirował go do eksploracji tego, co stanowi dokładny fragment miasta zaś jego historii, jakkolwiek pozostaje zakryte poniżej widzialną tkanką codzienności. Zanurzone w głębinach fundamenty i partery kamienic zyskują w jego wideo straszny charakter, niczym w filmie grozy. Artysta stworzył pod ręką tym platformę przekazu, odzierając podwodne położenie spośród tajemnicy, umieścił dlatego że projekcję filmową w jednym z mieszkań w pobliżu kanału, w którym nurkował. Klucza do tej twórczości należy poszukiwać w złożonej relacji, jaką ustala kobieta z w szerokim zakresie pojętą nowoczesnością, jako że Orłowski w Wenecji wystąpił w charakterze kogoś totalnie niezauważalnego, nieobecnego, na marginesie rozgrywającego się spektaklu, jakim jest biennale, ciążące coraz to bardziej w odniesieniu do festynowej mnogości. Zanurzył się w ciszę, odnajdując właśnie tam istotę miasta, którego tkanka jest tymczasem delikatna, skoro osadzona na zalanych fundamentach. Płynność, nieszczelność, trochę nagrobny istota podwodnego świata mogłyby stanowić metaforę współczesnych stanów umysłu. Zanurzenie pod powierzchnię przypadkiem istnieć symbolem tego, co wyparte a niechciane, czegoś, o czym lepiej nie mówić.

Określenie twórczości Franciszka Orłowskiego mianem konceptualnej jest uprawnione, wszelako jest owo uproszczenie. Jego realizacje - które on sam wiąże nieco spośród systemem otwartej rzeźby - nie są zaledwie komentarzami do pewnych założeń i problemów, choć mają w sobie ogromną dawkę indywidualnej emocjonalności. Orłowski przełamuje schematy myślenia a ergo pożądane byłoby skoncentrować się na konceptualnym charakterze jego prac, atoli ich najważniejszymi cechami są ulotność natomiast procesualność. Artysta występuje w nich jako poruszyciel liczony włącznie w wymiana myśli nową jakość, pozwalający materii swoich prac sprawiać samoistnie. Praca Franciszka Orłowskiego jest pracą w terenie, podobnie jak w sensie przestrzennym, podczas gdy i przenośnym: kompetencja stanowi gwoli niego domena myśli, kto jest nieograniczony. Stąd również powinno się wkładać podkreślenie plus na cecha site-specific jego otwartych rzeźb. Prezentowanie jego twórczości w galerii to wiecznie owszem zalążek konkretnej pracy, która zaplanowana jest na dziedzina wynikowy w oddali poza samą galerię. W pewnym stopniu jego działania mogą kojarzyć się spośród dziełami Josepha Beuysa, przede wszystkim ze względu na społeczny wydźwięk wielu jego realizacji. Wydaje się jednak, że Orłowski sytuuje się w trochę innym miejscu: porusza problemy wydarzania się w świecie materii, gdzie wydarzanie jest oraz transpozycją stanów emocjonalnych wywoływanych z wykorzystaniem coś nieraz zupełnie banalnego - tudzież jakkolwiek niezupełnie oczywistego. W działaniach polskiego artysty gra polityczna zarysowuje się na planie dalszym aniżeli obok Beuysa, jest choć w pracy Orłowskiego duża część wrażliwości na znaki a symbole, na ludzki coś a wrażenia fizyczno-psychiczne doświadczane w ciągu tego bytowania. Chciałoby się wręcz napisać o psychologii zawartej w tych pracach. Śmiesznym jest oczekiwanie, iż będziesz przemawiał językiem zrozumiałym gwoli wszystkich. Ni ludzie, ni muchomory nie mają takiej umiejętności. Jakby istota wesprzeć mogła niejaki nic bardziej błędnego odmiana porozumień, niby nic bardziej błędnego w głupocie kryło się impresja bezpieczeństwa1. Te słowa Henry Davida Thoureau spośród pewnością wolno oprzeć się do prac Orlowskiego, które przed chwilą wprowadzają gatunek zamętu w dyskusja naukowa istotnie zwanej sztuki konceptualnej. Orłowski ufa emocjom bardziej aniżeli czystej racjonalności, której orędownikiem jest myśl, koncept, idea. Prezentowana w poznańskiej galerii Stereo instalacja „Klimatyzacja\" (2010) złożona była z oryginalnego ula umieszczonego we wnętrzu galeryjnego pomieszczenia oraz połączonego ze światem pozagaleryjnym w środku pomocą przezroczystej rurki, dzięki którą pszczoły mogły swobodnie wlatywać zaś sypać się spośród ula, kontynuując osobisty proces pracy. Forma tej instalacji przywołuje tok skojarzeń powiązanych z takimi zagadnieniami jak: inwigilacja, podglądanie, natomiast oraz z szerszą refleksją ponad byciem, które jest siecią powiązań, ekosystemem zaczynającym się właśnie w ulim gnieździe2.
edireeGet
 
Posty: 53
Dołączył(a): Wt lis 12, 2013 22:45
Lokalizacja: Jordan

profesor orłowski mowi

Postprzez edireeGet » Pt lis 15, 2013 21:14

Najprostsze nieoczywiste. Płynna świat w twórczości Franciszka Orłowskiego Podczas 53. Biennale w Wenecji w 2009, Franciszek Orłowski spontanicznie wykonał akcję „Spadek\", filmując w ciągu nurkowania podwodne zakamarki domów. Tytuł biennale, „Making Worlds\", zainspirował go do eksploracji tego, co stanowi dokładny fragment miasta tudzież jego historii, wszelako pozostaje zakryte poniżej widzialną tkanką codzienności. Zanurzone w głębinach fundamenty natomiast partery kamienic zyskują w jego wideo mroczny charakter, na miarę w filmie grozy. Artysta stworzył blisko tym platformę przekazu, odzierając podwodne lokalizacja z tajemnicy, umieścił ponieważ projekcję filmową w jednym z mieszkań w pobliżu kanału, w którym nurkował. Klucza do tej twórczości wypada zmierzać w złożonej relacji, jaką ustala białogłowa z szeroko pojętą nowoczesnością, jako że Orłowski w Wenecji wystąpił w charakterze kogoś do głębi niezauważalnego, nieobecnego, na marginesie rozgrywającego się spektaklu, jakim jest biennale, ciążące raz po raz bardziej w odniesieniu do festynowej mnogości. Zanurzył się w ciszę, odnajdując właśnie w ową stronę istotę miasta, którego tkanka jest jednakowoż delikatna, dlatego że osadzona na zalanych fundamentach. Płynność, nieszczelność, cokolwiek nagrobny istota podwodnego świata mogłyby być metaforę współczesnych stanów umysłu. Zanurzenie poniżej powierzchnię być może egzystować symbolem tego, co wyparte oraz niechciane, czegoś, o czym lepiej nie mówić.

Określenie twórczości Franciszka Orłowskiego mianem konceptualnej jest uprawnione, lecz jest owo uproszczenie. Jego realizacje - które jego osoba tenże sam wiąże dość spośród systemem otwartej rzeźby - nie są jeno komentarzami do pewnych założeń natomiast problemów, niemniej jednak mają w sobie ogromną dawkę indywidualnej emocjonalności. Orłowski przełamuje schematy myślenia natomiast zatem należałoby skupić się na konceptualnym charakterze jego prac, lecz ich najważniejszymi cechami są ulotność a procesualność. Artysta występuje w nich jako poruszyciel zawierający w sobie w cyrkulacja myśli nową jakość, pozwalający materii swoich prac robić samoistnie. Praca Franciszka Orłowskiego jest pracą w terenie, w podobny sposób w sensie przestrzennym, gdy tudzież przenośnym: kompetencja stanowi dla niego teren myśli, jaki jest nieograniczony. Stąd też trzeba kłaść akcent oraz na cecha site-specific jego otwartych rzeźb. Prezentowanie jego twórczości w galerii owo zawżdy ale wręcz źródło konkretnej pracy, która zaplanowana jest na dziedzina wyjściowy daleko poza samą galerię. W pewnym stopniu jego działania mogą asocjować się z dziełami Josepha Beuysa, głównie ze względu na społeczny wydźwięk wielu jego realizacji. Wydaje się jednak, iż Orłowski sytuuje się w ileś innym miejscu: porusza problemy wydarzania się w świecie materii, dokąd wydarzanie jest oraz transpozycją stanów emocjonalnych wywoływanych dzięki coś niekiedy totalnie banalnego - i natomiast prawie oczywistego. W działaniach polskiego artysty polityka zarysowuje się na planie dalszym niż przy Beuysa, jest natomiast w pracy Orłowskiego duża dawka wrażliwości na znaki oraz symbole, na ludzki cokolwiek a wrażenia fizyczno-psychiczne doświadczane w czasie tego bytowania. Chciałoby się kawa na ławę skreślić o psychologii zawartej w tych pracach. Śmiesznym jest oczekiwanie, iż będziesz przemawiał językiem zrozumiałym gwoli wszystkich. Ni ludzie, ni muchomory nie mają takiej umiejętności. Jakby natura pomóc mogła jeden owszem rodzaj porozumień, nieomal wprost przeciwnie w głupocie kryło się wrażenie bezpieczeństwa1. Te słowa Henry Davida Thoureau spośród pewnością można oprzeć się aż do prac Orlowskiego, które tylko wprowadzają forma zamętu w dyskusja naukowa no zwanej sztuki konceptualnej. Orłowski ufa emocjom w wyższym stopniu aniżeli czystej racjonalności, której orędownikiem jest myśl, koncept, idea. Prezentowana w poznańskiej galerii Stereo armatura „Klimatyzacja\" (2010) złożona była z oryginalnego ula umieszczonego we wnętrzu galeryjnego pomieszczenia tudzież połączonego ze światem pozagaleryjnym wewnątrz pomocą przezroczystej rurki, przy użyciu którą pszczoły mogły bez ograniczeń wlatywać i sypać się spośród ula, kontynuując swój tok pracy. Forma tej instalacji przywołuje tok skojarzeń powiązanych spośród takimi zagadnieniami jak: inwigilacja, podglądanie, a plus z szerszą refleksją ponad byciem, które jest siecią powiązań, ekosystemem zaczynającym się tylko w ulim gnieździe2.
edireeGet
 
Posty: 53
Dołączył(a): Wt lis 12, 2013 22:45
Lokalizacja: Jordan

Re: Chwilowki11

Postprzez aaa4 » Cz wrz 22, 2016 13:06

spoko
aaa4
 
Posty: 3
Dołączył(a): Cz wrz 22, 2016 13:02

Postprzez » Cz wrz 22, 2016 13:06

 


Powrót do Propozycje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron